همه چیز درباره نردبان کابل

همه چیز درباره نردبان کابل

در این مطلب به بررسی همه چیز درباره نردبان کابل می پردازیم.

نظم دهی و مرتب کردن انواع کابل های مورد استفاده در سیستم برق کشی پروژه های مختلف از مواردی است که توجه به آن از ضروریات است. کابل ها و سیم هایی که در ساختمان ها استفاده می شوند باید از مسیرهای مختلفی عبور کنند و برق رسانی را انجام دهند. برخی از این مسیرها دارا پیچ و خم بوده و نمی توان تعداد زیادی کابل را از این مسیرها عبور داد. در تاسیسات الکتریکی تجهیزاتی وجود دارد که با قرار گرفتن کابل های مختلف در درون آن و قرار دادن آنها در مسیرهای مختلف عمل برق کشی انجام می شود. یکی از این تجهیزات مهم نردبان کابل می باشد که از آن در پروژه های بزرگ صنعتی و ساختمانی استفاده می شود. این مقاله همه چیز درباره نردبان کابل را بیان کرده است.

معرفی نردبان کابل

یکی از وسایلی که از آن برای عبور دادن کابل های مختلف استفاده می شود لدر یا نردبان کابل نام دارد. این وسیله همانگونه که از نامش پیداست ساختاری نردبانی شکل داشته و قابلیت قرارگیری به صورت طولی و عرضی را دارد. گاهی نیاز است تا کابل ها و سیم ها را از مسیرهای زاویه دار عبور دهند. نردبان کابل این قابلیت را دارد که در زوایا و گوشه ها قرار گرفته و از پراکندگی کابل ها جلوگیری نماید. اما نردبان کابل چ مزایایی دارد؟ پاسخ به این سوال و به طور کلی همه چیز درباره نردبان کابل در ادامه مطلب گفته شده است.

همه چیز درباره نردبان کابل را بدانیم

به علت تعدد کابل ها در سیستم برق کشی ساختمان ممکن است در هنگام بروز مشکل، نیاز باشد تا کابل ها را مجددا بررسی شده و یا در صورت لزوم تعویض گردند. نردبان کابل، سیم ها و کابل ها را به صورت منظم و با با فاصله در کنار هم نگه می دارد و این باعث دسترسی راحت به کابل ها و سرعت بخشیدن به کار جهت تعویض و بررسی کابل ها می گردد. نردبان کابل همچنین از لحاظ ظاهری نیز، جلوه زیبایی را ایجاد خواهد کرد.

انواع نردبان کابل

  

نردبان های کابل را به علت کاربرد بسیاری که دارند در انواع مختلفی تولید می کنند و متریال مختلفی را برای تولید آن به کار می گیرند. نردبان کابل در انواع جنس های گالوانیزه، آلومینیوم و فولادی تولید می شود که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد.

از نردبان کابل گالوانیزه در مواردی که میزان رطوبت در محیط زیاد باشد استفاده می کنند و این جنس می تواند در برابر انواع رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

سایزهای مختلف نردبان کابل

نردبان کابل را در انواع و اقسام اندازه ها و سایزهای مختلف تولید می کنند که بسته به فضای مورد استفاده، سایز مورد نظر تهیه می شود. شاخه های سه و شش متری برای نردبان های کابل وجود دارد. همچنین فاصله ای که میان نرده های نردبان کابل وجود دارد با توجه به تعداد کابل هایی که در آن استفاده می شود متفاوت می باشد.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص همه چیز درباره نردبان کابل با ما در میان بگذارید.

 

 

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان سمیه – نبش موسوی – ساختمان سعید- طبقه 4 واحد 51

تلفکس: 86074195-86074027-86074336

ارتباط در واتساپ : 09335144488

ایمیل:‌ info@elconco.com

Search