از صفر تا صد سینی کابل

از صفر تا صد سینی کابل

یکی از مراحل اساسی در ساختمان سازی و پروژه های صنعتی مختلف برق کشی آن است که دارای اهمیت فراوانی می باشد. انتقال کابل ها و سیم های مختلف از یک طرف ساختمان به طرف دیگر می تواند سبب بروز حوادثی مانند برق گرفتگی و ... گردد. همچنین وجود سیم های زیاد بدون هیچ گونه روکش و محافظی علاوه بر بحث امنیت، باعث زشت جلوه دادن فضا نیز می گردد. از این رو وسایلی طراحی شده اند که می توانند به عنوان پوششی برای کابل ها به کار رفته و به ایمنی و زیبایی کار بیفزایند. یکی از این وسایل سینی کابل می باشد که دارای ویژگی هایی است که باعث استفاده گسترده از آن شده است. در این مقاله از صفر تا صد سینی کابل و ویژگی ها و مزایای که دارد ارائه شده است.

معرفی سینی کابل

کابل ها و سیم های مختلفی در تاسیسات الکتریکی ساختمان ها به کار می روند که تجمع و آنها بدون هیچگونه پوششی می تواند مشکلاتی را به بارآورد. کابل های بدون روکش ممکن است در اثر گذشت زمان و یا ضربات مختلف دچا پارگی و لخت شدن گردند و در صورت برخورد به یکدیگر اتصالی کرده و موجب برق گرفتگی گردند و صدمات جبران ناپذیری را به وجود آورند. سینی کابل وسیله ای است که از آن جهت جدا کردن سیم ها و کابل ها استفاده می کنند و با وجود آن می توان کابل ها را در فاصله ای معین از یکدیگر قرار داد. برای آشنایی بیشتر شما با این وسیله در ادامه از صفر تا صد سینی کابل گفته شده است.

از صفر تا صد سینی کابل را در اینجا بخوانید

 سینی کابل دارای مزایایی می باشد که باعث شده تا اسن وسیله دارای کاربردی گسترده باشد و در پروژه های مختلف از آن استفاده شود. مهم ترین مزیتی که سینی کابل دارد ایجاد ایمنی لازم می باشد که مورد تایید مهندسین برق نیز قرار گرفته است و در ساخت آن استانداردهای لازم رعایت شده است.

سینی کابل نقش بسیار زیادی در زیبایی سیم کشی ساختمان ایفا می کند و از پراکندگی سیم های مختلف و در دید بودن آنها جلوگیری می کند. سینی های کابل در سایزهای متنوعی تولید می شوند و به کاربردهای متعددی می رسند. این سینی ها در برابر ربات مختلف  مقاوم بوده و همچنین دارای مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و حرارت های بالا می باشند.

معمولا جنس سینی کابل را گالوانیزه انتخاب می کنند تا در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نشود. برای آشنایی بیشتر با از صفر تا صد سینی کابل، لازم است تا با انواع آن نیز آشنا شوید.

انواع مختلف سینی کابل

سینی کابل را در انواع مختلفی بسته به نوع و فضای مورد استفاده تولید می کنند. سینی کابل گالوانیزه فابریک، سینی کابل رنگی پودری استاتیک  و سینی کابل آبکاری گرم از انواع سینی کابل می باشند که هر یک به روش مختلفی تولید شده و دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند.

اندازه و اجزای سینی کابل

سینی کابل دارای اجزای مختلفی مانند ساپورت، رابط ، زانوییی، سه راهی، ردیوسر و مفصل می باشد که اندازه این اجزا با توجه به سایز سینی کابل انتخاب می گردد. سینی کابل دارای اندازه های مختلفی می باشد که با توجه به تعداد و اندازه کابل ها، می توان سایزهای مختلف آن را تهیه و مورد استفاده قرار داد.

 

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان سمیه – نبش موسوی – ساختمان سعید- طبقه 4 واحد 51

تلفکس: 86074195-86074027-86074336

ارتباط در واتساپ : 09335144488

ایمیل:‌ info@elconco.com

Search