اتصالات سینی کابل و نردبان کابل

اتصالات سینی کابل و نردبان کابل

سینی کابل و نردبان کابل اتصالات تقریبا یکسان و یک شکلی دارند که موارد استفاده از آنها هم مشترک می باشد که در به توضیح مختصری از اتصالات سینی کابل و نردبان کابل و موارد مصرف آن می پردازیم:

زانویی سینی کابل و نردبان کابل:

این نوع اتصال زمانی استفاده می شود که در زمان نصب سینی کابل و نردبان کابل به محلی برسیم که صورت نبشی بوده و باید قطعه ای از سینی کابل و نردبان کابل را به صورت زانویی 90 درجه یا 45 درجه ساخته شده و جهت نصب سریع تر و آسان تر از زانویی سینی کابل و نردبان کابل استفاده می شود.

سه راهی سینی کابل و نردبان کابل و چهار راهی سینی کابل و نردبان کابل:

در مواردی که تقسیم کابل ها بر روی سینی کابل و نردبان کابل به سه راه و یا چهار راه مختلف می بایستی برسد از سه راه سینی کابل و سه راه نردبان کابل و یا چهار راه سینی کابل و چهار راه نردبان کابل استفاده می شود.

رابط سینی کابل و نردبان کابل:

رابط در اکثر موارد جزء جدانشدنی و همیشگی سینی کابل و نردبان کابل می باشد چرا که اتصال دهنده دو سینی کابل و نردبان کابل به یکدیگر است و بدو ن آن مقاومت سینی کابل و نردبان کابل کم می شود و به نوعی از حالت استاندارد خود خارج می شود.

رابط سینی کابل و نردبان کابل به دو صورت رابط بغل بند سینی کابل و نردبان کابل و رابط کف سینی کابل و نردبان کابل در سایز های مختلف تولید می شود.

البته در مواردی هم دیده شده که برخی از نصب کنندگان سینی کابل و نردبان کابل بدون استفاده از رابط سینی کابل و نردبان کابل را ه یکدیگر بوسیله جوش متص میکنند که به نظر اصولی و استاندارد نمی باشد و بهتر است از رابط سینی کابل و نردبان کابل استفاده شود.

رایزر سینی کابل و نردبان کابل:

این نوع اتصال در مواردی استفاده می شود که سینی کابل و نردبان کابل در سطوح مختلف و غیر هم سطح باشد که به صورت عمودی و با زاویه های متفاوت و قابل تغییر به صورت رایزر داخلی سینی کابل ، رایزرداخلی نردبان کابل ، رایزر خارجی سینی کابل و رایزر خارجی نردبان کابل تولید می شوند.

تبدیل سینی کابل و نردبان کابل یا ردیوسرسینی کابل و نردبان کابل:

این نوع تبدیل در مواردی استفاده می شود که در محل مورد نظر برای نصب سینی کابل و نردبان کابل محدودیت فضا برای نصب وجود داشته باشد و عرض سینی کابل و نردبان کابل به نسبت محل مورد نظر کم یا زیاد شود که در این صورت از تبدیل سینی کابل و تبدیل نردبان کابل در عرض های مختلف استفاده می شود.

به عنوان مثال: تبدیل سینی کابل عرض 30 سانتینتر به سینی کابل 40 سانتیمتر و یا تبدیل نردبان کابل عرض 40 سانتیمتر به نردبان کابل عرض 20 سانتیمتر.

درب سینی کابل و نردبان کابل و اتصالات سینی کابل و نردبان کابل:

در مواردی که امکان آسیب از سطح بالایی سینی کابل و نردبان کابل به کابل ها وجود داشته باشد از درب سینی کابل وو درب نردبان کابلاستفاده می شود تا از آسیب های های احتمالی وارده به کابل ها جلوگیری شود.

ضمنا تمامی اتصالات سینی کابل و نردبان کابل نیز دارای درب پوش می باشند.

ساپورت سینی کابل و نردبان کابل:

ساپورت ها انواع مختلفی دارند و بسته به محل مورد نظر و کاربرد آن می شود انواع زیادی از ساپورت سینی کابل و نردبان کابل را تولید کرد اما به صورت معمول ساپورت ها به شرح زیر می باشند:

ساپورت دیواری سینی کابل و نردبان کابل:

که این نوع ساپورت با توجه به عرض هر یک از سینی کابل و نردبان کابل هایی که برای آن ها استفاده می شوند تولید شده که به صورت دو تکه از یک پلیت انتهایی برای نصب به دیوار و یک براکت برای قرار گرفتن سینی کابل و نردبان کابل بر روی آن تولید می شوند.

ساپورت سقفی سینی کابل و نردبان کابل:

این نوع ساپورت در مدل های مختلفی تولید شده که اکثرا به صورت سه قطعه مجزا که شامل یک پلیت انتهایی برای نصب به سقف و یک ساپورت عمودی یا همان ناودانی و یک براکت در سایز های مختلف می باشد که این قطعات بوسیله پیچ و مهره و یا جوش به یکدیگر متصل می شوند.

لازم به ذکر است این نوع ساپورت سقفی را می توان به صورت ساپورت قابل تنظیم سینی کابل و نردبان کابل نیز تولید کرد که در این مدل قطعات فقط به وسیله پیچ و مهره به همدیگر متصل می شوند.

همچنین ساپورت قابل تنظیم سینی کابل و نردبان کابل و ساپورت غیر قابل تنظیم سینی کابل و نردبان کابل را می توان به صورت یک طبقه و یا چند طبقه نیز تولید و استفاده نمود.

ساپورت آویز سقفی سینی کابل و نردبان کابل (راد یا پیچ متری)

در این مورد پیچ متری یا همان راد به سقف متصل شده که به دو صورت میتوان از آن ها استفاده کرد در روش اول همان پیچ های متری به سینی کابل و نردبان کابل به صورت مستقیم متصل می شوند و در روش دوم پیچ های متری به یک ساپورت افقی پیچ شده که سینی کابل و نردبان کابل بر روی آن قرار می گیرد.

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان سمیه – نبش موسوی – ساختمان سعید- طبقه 4 واحد 51

تلفکس: 86074195-86074027-86074336

ارتباط در واتساپ : 09335144488

ایمیل:‌ info@elconco.com

Search